Jeg glæder mig…..

til at vinke farvel til DSB og den lange tur til arbejde…..

Jeg glæder mig også til 2 samlede fridage…….

Jeg glæder mig til saab’ens ankomst på tirsdag formiddag (forhåbentlig)…..

Ha’ en skøn torsdag i solskin, allesammen :-))

8 meninger om “Jeg glæder mig…..

  1. Jeg kan så godt forstå, du glæder dig! Og så må vi desværre undvære slutningen på gyseren om Holger og Helle ;)Ha' en dejlig torsdag aften, Annette, klem!

  2. Jamen hvad med Holger og Helle sagaen!!!!!!!!!!!!!!!!!????????? Det er vist ikke kedeligt at arbejde sådan et sted. Glad på dine vegne at transporten bliver bedre til det nye sted og at der venter dig 2 samlede fridage. KNUS søde♥

  3. Skjønner du gleder deg:) Ønsker deg masse gode kjøreturer med Saabèn:)Solsksinn er det dårlig med og været til helgen er regn!! Men vi må få rensket opp rundt hytta uansett….Nyt dagene, klemmer fra meg:)

Der er lukket for kommentarer.