DSB…..

…….må undvære mig idag, og jeg lever fint uden denne hersens udsigt i ventetiden…

Billede 016

Jeg har lånt ex’ens bil, så jeg kan komme hjem igen i nat efter kl 0200.

Det gør ikke så meget at klokken skal blive mange inden jeg kan vende næsen hjemad igen HVIS bare der kommer gæster på værtshuset.

I aftes solgte jeg ialt 37 øl mellem kl 16 og kl 23……Laaaaaaang aften, kan jeg hilse og sige!!

Min weekend er planlagt med Bumle-hygge, kold Asti og bryllupskigning på TV og bloglæsning….Jeg er voldsomt bagud hos jer alle sammen.

Ha en dejlig fredag aften ………………….

3 meninger om “DSB…..

  1. Innom og ønsker deg en riktig god helg, her er det festlige lag på rekke og rad noen dager:) La oss håpe at været i Danmark er mye bedre enn været her på Mørekysten, her minner det nemlig mest om høst. Teller dager og håper på deilig ferievær, i Danmark:)Klem fra Veronika

  2. Det lyder, som en god weekend. Jeg skal primært arbejde i weekenden, men jeg er heldig da kæresten kommer forbi en tur forbi i morgen formiddag og lørdag aften kommer en af mine gode venner forbi og ser Danmarks anden kamp ved VM. Oven på den lørdag skal jeg bare slappe af søndag.

  3. Åhnej, det var ikke mange øl, så lønnen og udgifterne passer ikke rigtigt til indtægterne, kan jeg regne ud. Men så må du have en god aften, nat eller morgen, når du ser dette 🙂

Der er lukket for kommentarer.