Klokken er mange………….

……………og jeg sidder med et glas rødvin i “mit” værelse på Bymarken. Bumle gnasker mad på livet løs og snart skal vi sove pote-i-arm-i-pote…eller noget.

Aftenen var lang. Der var mange tørstige gæster. God omsætning. Flere dramaer af varierende størrelse.

Men vigtigst af alt: jeg fik sendt et billede af min bil, så jeg kan se at det skrider fremad med at gøre den køreklar………………….

saab

Den ser da meget fin ud.

Og nej….chaufføren følger ikke med…..

6 meninger om “Klokken er mange………….

  1. @Madame…Jeps, soltaget tilbage og så ud over landet….Jeg glæder mig :-))@AnneF…Og det bliver bryllupskigning MED jordbærkage og Asti@Rigmor…Nå så er det din tur nu…Rigtig god arbejdslyst :-))

  2. Nå går jeg på jobb og skal leske tørste ganer. Litt mat blir det nok også her hos meg. Ha en fin dag. Det er nok best ja å få bilen uten sjåfør, ta kontrollen selv. 😉

  3. Den ser vel nok dejlig ud – og med soltag. Det bliver skønt for dig at kunne komme hurtigt rundt. Her er der også blevet sovet i pote/arm – det er nu bare hyggeligt :-)Ha' en en rigtig god lørdag, Annette, klem!

Der er lukket for kommentarer.