Weekend

Det blev en stille lørdag i det hellige husalters tegn. Først svensk bryllup og derefter dansk landskamp.

Begge dele endte lykkeligt. Brud og gom sagde JA til hinanden og de danske drenge må lege lidt mere dernede i Sydafrika…

Billede 011

 

Idag skulle jeg en tur ud langs fjorden og undersøge om rygtet taler sandt. Er der virkeligt nogen der bader? I Roskilde fjord? Denne sommer?

Billede 018

De 2 af de 4 piger her var helt nede i vandet mens jeg så på og længere ude mødte jeg andre badende godt svøbt ind i badehåndklæder.

Vikingerne er altså ikke uddøde!!!

Det er disse her heller ikke, og det ser ud somom slægten skal fortsætte lidt endnu.

Billede 021

Jeg fandt et sted at sidde og nyde solen og der var det rigeligt varmt uden jakke på..

Billede 035

7 meninger om “Weekend

  1. Nej puha, jeg kan også godt styre mig, vandet skal også have en lidt behagligere temperatur før jeg kaster mig i bølgen blå…..og de er da søde de " svællinger"…God aften

  2. Uhada – jeg kunne sandelig godt styre mig… skal overhovedet ikke i vandet, nej. Jeg har det bedst, når vandet er over 25, og det er det yderst sjældent i DK.Fortæller du senere, hvad du synes om Linn Ullmann? Jeg kunne simpelthen ikke 'få hul' på hende – syntes hun var kedelig.

  3. @Inge…Hedder det svællinger ?? Jeg gik rundt derude og kunne ikke komme på navnet…Ja kagen og det søde boblevand var jo igår, med en kat på skødet og kleenex inden for rækkevidde.. SÅ hygsomt :-))

  4. Som du hygger, med både jordbærkage og sødt sprøjt..:-))Bader i denne sommer….!!!! hvilken sommer..??? Arjjjj hvor er de søde de små svællinger, som skal så grueligt meget igennem som grimme ællinger for at blive smukke svaner..Ha' en dejlig aften, knus til dig

  5. Herlige bilder…vikingene er ikke en utdøende rase, hehe. Så noen unger som bada her en dag også…jeg va på tur og hadde på meg ulltrøye under vindtett jakke..brr…Kaken og champagnen så meget god ut:)Ha en flott kveld:)Knus:)

Der er lukket for kommentarer.