Næsehår

“Denne her kan også klippe hår i næse og øre”, sagde den søde (meget) unge pige hos den lokale isenkræmmer.

Refleksbetinget skød min højre hånd op under næsen for at mærke efter om der mon var vokset en skov af hår frem i mine næsebor, som jeg bare ikke havde opdaget i løbet af morgenbadet!!

“Synes du jeg trænger til at trimme næsehår?”, spurgte jeg pigen som rødmede, men kun lidt.

Jeg er ret sikker på, at selvom der skulle have befundet sig en mand i mit liv, en mand med brug for trimning af næse- og ørehår, og jeg også havde brug for ditto, så ville jeg under alle omstændigheder nok fravælge at dele et næsehårsfjerningaggregat med ham(eller nogen som helst anden)…..Kald mig bare sippet, men vi har vel alle vores “ting”.

Nå, men….en trimmer købte jeg. Til mit hår. Det på hovedet!! Når jeg nu har valgt det korte look.

Og den jeg har købt, kan IKKE trimme hår i hverken næse eller øre, medmindre man har helt extremt store næsebor og ditto ører. Til gengæld var den på udsalg,  kan betjenes uden ledning og har klippelængde på op til 21 mm.

Nu skal jeg så bare ha’ spændt ben for Inge så hun kan køre en tur igennem mit hår med den nye trimmer…….

trimmer

10 meninger om “Næsehår

  1. @Inge…hahaha ja sgu !!! :-))@Annemarie…Det tror jeg ikke jeg har :-))@Madame…Ja jeg er ret heldig med hende Inge :-))@Guri…Ja det smuttede vist for den unge dame :-))@Ellen….i DEN grad personlige :))@Anne…Hahaha :-))@Tove…Trimmeren virker super, lige efter hensigten :-))@Annette…Skal du ikke bare give ham een i julegave så ? :-))@Donald…Hvad er mon værst. Trimmeren eller ilden ?? :-))

  2. Av det er selvfølgelig til ham der har alt men mangler hende; jeg kunne godt bruge sådan en næse-ørehårsfjerner, men jeg ved ikke om den mekaniske proces er den rigtige. I Grækenland puster man en spritflamme ind i øret i passende kort tid 😀

  3. Sikken dog et herligt maskineri du har indkøbt. Jeg har foreslået husherren at maskinparken skal udvides til noget lignende, da jeg bruger en skægtrimmer til hans hår!!! Men indtil videre er det ikke lykkedes mig at overtale ham.Og i dag er den STORE dag med syn af Saab´en, jeg håber at du fra i dag af er kørende med egen Saab. En skøn, skøn dag til dig.

  4. hehe….enn å si noe slikt til deg:)) Tror jeg hadde ført hånden opp mot nesen jeg også, hehe:)Herlig å slippe utgiften på frisør, jeg går hver 6.uke…..Ha en flott mandag, klem fra meg:)

Der er lukket for kommentarer.