Nu kører det……

Saab’en gik fint gennem synet igår, med 2 små detaljer som lige skal laves ved lejlighed.

Så idag var det tidligt op med afgang mod Lynge med ex’en så jeg kunne hente min bil.

Den slags handler kræver en del sparken dæk og bilsnak så jeg var først retur i Roskilde igen op ad formiddagen. Bilen ligner lignede noget indeni der var brugt til affaldskørsel, så efter en en lovet rengøring, var det bilens tur. Indkørslen på Bymarken er velegnet til formålet og jeg havde fået lov…….

Billede 001

Vejret var helt fantastisk til at pjaske med vand i bare tæer og siden sprøjte løs med diverse skønhedsplejeprodukter til øsen. Så nu hvor jeg sparer penge på produkter til mit hår kan jeg kaste de penge efter produkter til øsen i stedet for…..

Een eller anden form for ny frakke til forsæderne bliver en nødvendighed, men pyt, den er 20 år gammel og ser ikke helt ubrugt ud. Men hvad fanden; det gør ejeren heller ikke, så det hænger fint sammen.

Billede 002

Ex’en forærede bilen og mig sin gamle gps og radioen i bilen fungerer upåklageligt, så nu er det sådan set kun mangel på økonomi OG tid der forhindrer mig i at pakke øsen og tage drømmeturen rundt i Skandiavien.

I første omgang bliver det en fryd og fornøjelse at afkorte min transporttid til og fra arbejde med mindst en hel time.

Min hår blev også trimmet og så var der ellers dømt fællesspisning på terassen på Bymarken sammen med Hasse, Inge og ex’en.

En helt igennem dejlig dag……………

12 meninger om “Nu kører det……

  1. @Gitte…det betyder især noget, der midt om natten. Da vil jeg bare hjem i en fart :-))@Rimkoger…Uha, så er min nye bil jo ung. Den er kun 20 år gammel ;))

  2. Ja, det var da den dejligste dag – tillykke med den fine bil! Det bliver skønt for dig at kunne afkorte den daglige transport med en time og at kunne komme rundt og opleve verden med GPS'en.Ha' en rigtig god sankthansaften i aften, Annette, klem 🙂

  3. Tillykke med bilen, det bliver da dejligt bare at kunne drage afsted, og det er da fint med gps, det er en god opfindelse til eventure (eventyr)..hehe men mc. er jo også en ældre dame, så vi passer også fint sammen….den får også nye ting, når jeg har råd, det vigtigste er jo at den kan køre…..

  4. Gratulere med bil, ja nå er det bare på kjøre i vei. 😉 Ingenting er bedre en å bare kjøre av sted uten mål og mening. 😉

  5. Hjertelig tillykke med det nye og smukt rengjorte køretur. Nu er du bare parat til at erobre hele…. om ikke Skandinavien…. så i hvert fald området omkring hvor du bor ☺.

Der er lukket for kommentarer.