Teoriprøve og jordbær

Idag var det så jeg skulle agere chauffør for min ven, der skulle til orienterende teoriprøve. Bare  for det tilfældes skyld at han skulle dumpe og IKKE måtte køre hjem igen.

Det gik heldigvis over al forventning og han bestod med glans. Nu mangler han kun den praktiske del af prøven, som sikkert ikke kommer til at volde problemer for ham.

Eftermiddagen og aftenen har jeg tilbragt i Slagelse hos mor, som dels skulle have sit sjal og dels se min bil.

Sjalet blev modtaget med glæde og bilen godkendt til brug og så trillede vi ellers en tur ud til Stillinge Strand og en god vaffelis…med GUF til mig.

På de kanter kan man også købe danske jordbær, så det gjorde vi selvfølgeligt.

Billede 001

4 meninger om “Teoriprøve og jordbær

  1. Pyha, det var godt at din mor godkendte din bil ;O) Nyder du ikke din nye frihed, Annette? Jeg synes, det er skønt at kunne komme hurtigt rundt – at kunne hente en vaffelis og jordbær lige præcis når man har lyst.Ha' en rigtig dejlig lørdag! Varme klem 🙂

Der er lukket for kommentarer.