Festival

Det er tid for korte short, bikinitoppe, trækvogne med øl i metervis. Det myldrer med unge mennesker uanset hvilken vej man drejer hovedet. Og de er glade og søde at se på.

Solen skinner, temperaturen er dejlig og det støver allerede derude på pladsen.

Mine drenge ringede lidt i 9 og ville gerne hentes til en kop kaffe og lidt morgenmad. Som sagt så gjort.

Nu er de lige blevet afleveret ved Kiss’n Ride West igen medbringende en nøgle til min bolig og diverse nødvendige indkøb såsom osterejer, flæskesværd, guldøl, vodka og toiletpapir.

I løbet af ugen dukker de nok op til lidt grillmad, et toiletbesøg og et bad. Sådan plejer det at være. Og det er smadderhyggeligt, selvom de unægteligt ikke lugter særligt godt i løbet af nogle dage :::::)))))

againstdrugs_logo1

9 meninger om “Festival

  1. @Anne…De har det hamrende sjovt derude, så bare afsted med hende eller dem begge :-))@AnneF….Skønt islæt med de drenge i kilt. Hvis han kommer hjem og fortæller om en skør kælling der gjorde opmærksom på at kilten er for lang, så er det sikkert mig. En kilt skal nemlig kun gå til midt på knæskallen….og det ved de ikke, de knægte :-)) :-))@Rimkoger…Jeg mistænker at de drikker hovedpinen væk, men ellers dukker de nok op efter panodiler her hos mig :-))@Inge…Ja det er et skønt skue med alle de glade unge mennesker :-))@Susling….Hvor fedt !!! Jeg ville gerne have været derud på søndag, men skal arbejde…Øv bøv..måske næste år :-))@Annette…Det forstår jeg. Det er ungdom i fuldt flor der vandrer igennem Roskilde i disse dage. De er unge, smukke, stærke og glade. Rigtigt dejligt at observere :-))@Madame…Heldigvis er de i en lejr hvor kogekunst også er i højsædet og de spiser som regel både flæskesteg og spaghetti/kødsovs i løbet af sådan en uge :-))@Annemarie…Jeg har ikke selv været på festival siden mine børn var bittesmå, men det trækker lidt hvert år når Roskilde vokser :-))

  2. Ja, jeg har også en knægt som drager afsted hvert år…det er hans højdepunkt på året…jeg tror det efterhånden må være 9-10 gang han er afsted… jeg har aldrig været på Roskilde, men har prøvet Langelands Festival for nogle år siden….

  3. Det var morsomt at læse, hvad dine drenge har med – ja, det er da de mest basale nødvendighedsartikler 🙂 Jeg tror, de får nogle herlige dage!Varme klem til dig 🙂

  4. Min ældste er kørt og leveret og så var det lige, at mor og far blev så nostalgiske, at de kom til at købe en endagsbillet til fredagen. Regner med at levere lidt sødt og godt samtidig med, at vi hænger ud i urinstøvet.

  5. Ja lugten er nærmest fæl. Men jeg ved at min søn hygger sig. Elsker hele hurlumhejet der ude. Håber bare han tager lidt hensyn til sit helbred. Han går i bar r.. og kilt det meste af ugen. Det er åbenbart enormt hyggeligt. Kilten bruges kun på Roskilde, det er nok lejrens uniform.

  6. Ingen af mine har endnu vovet sig af sted, men den yngste smutter nok af sted førend den ældste 🙂 Hun er mere modig…så om et par år kender jeg nok også lugten 🙂

Der er lukket for kommentarer.