Hedeture

Nu kan jeg ikke ignorere det længere.

Det begynder på kindbenene.  Så “løber” det op i håret og ned i arme og brystkasse. Kinderne bliver gloende røde og glinsende og jeg er sikker på jeg ligner een der både er nervøs og bange. I tilgift har jeg hovedpine næsten dagligt og nattesøvnen har det ikke alt for godt..

anipic041

Siden min  operation sidste efterår har jeg egentligt været forberedt på at DET var på vej. Det viste blodprøverne nemlig. Men helt forberedt er man vel alligevel ikke helt på at temperaturen sådan pludseligt kan stige fra 37 grader til 488 grader.

Jeg har besluttet at tage hormoner og har fået en tid hos lægen på torsdag.

3 meninger om “Hedeture

  1. @Annemarie…jeg satser også på et mildt tilskud, men har ikke fået hormoner i form af p-piller i særligt lang tid nogensinde, så jeg er ikke så bekymret.

  2. Hej Annette, jeg følger med dig, jeg er dog mest plaget om natten, ikke så meget mere efter har fået hormon-tilskud, det mildeste til at starte med. Mine natlige hedeture startede for et par siden, men da jeg så skulle op og vride min t-shirt et par gange om natten så fik jeg nok…jeg var fuldstændig groggy om morgenen og dødhamrende træt om dagen, så det hjælper da med lidt "tilskud". Jeg havde prøvet forskellige kosttilskud men de hjalp desværre ikke på mig..men klarer den indtil videre med det milde tilskud….

Der er lukket for kommentarer.