Grillvejr…..

Drengene kom forbi igår formiddags.

Der skulle bades (nødvendigt, kunne min næse opfange!!!!) og overflyttes musik fra en usb-nøgle til et mere afspilningsvenligt medie til deres lejr.

Billede 002

En tur i Netto efter flere flydende nødvendigheder blev det også til inden jeg kunne sætte dem af på Kiss N’Ride før min tur gik mod Ringsted.Billede 005 Billede 004

Idag er det så meningen vi skal grille sammen, her hos mig. Så det passede strålende  at regn og torden skulle passere i løbet af natten.

Her har det hverken tordnet eller regnet …… ENDNU…….og himlen ser noget truende ud.Billede 006

Pyt, tænker jeg….Så kører vi da bare i golfklubben og spiser i aften, men mon ikke jeg lige skal ringe og høre om der er plads til os….DET ER DER IKKE. Der er herre-afslutning og fuldt hus.

Så hvis det ikke klarer op, bliver det middag på Bella Napoli i stedet for. Rigtig mad SKAL de sgu ha’, ungerne. Ind imellem alle ostepops’ene og vodka’en……..

6 meninger om “Grillvejr…..

  1. Pyha, godt det ikke er mig, der er til festival – det lyder hårdt ;-))) Men jeg tror, de unge mennesker hygger sig gevaldigt!Klem og ha' en god aften, Annette!

  2. Det er tørt og udmærket grillvejr i Havdrup endnu, så det skal nok holde tørt i Roskilde også. Ellers må du bare stege bøfferne med oprejst pande…'kiss n' ride' – hehe, den er sød.

  3. @Guri…Jeg køber bare noget mad der også kan tilberedes indendøre :-))Hvor er det skønt du har gang i bagningen. Jeg selv har ikke bagt i en evighed. Det tager lidt tid at finde rytmen med det nye arbejde, men det skal nok omme igen..:-)) Stort klem til dig@Inge…Det var godt du talte for regnmåleren kan næppe registrere 5 dråber…hehe….Glæder mig til vi ses imorgen…Knus

  4. Hejsa.. Ok med i morgen aften..:-)håber og tror det holder godt vejr i aften, også i Roskilde.. der kom et enkelt tordenbrag i går aftes, og 5 dråber vand.. Ja jeg talte dem..:-))

  5. Så truende ut himmelen på det siste bildet ja:) Men mat blir det vel uansett:)Her siler regnet ned i dag…og jeg baker rugbrød:)Knus:)

Der er lukket for kommentarer.