Sønner

Billede 008

Travende kom de, drengene, i rask trav….

Billede 010

Begge med en “against drugs” “tatoo” på indersiden af armen….Godt at se !!!

Billede 012

Gang i grillen kom der ……

Billede 022 Billede 023

Der spises koncentreretBillede 021

Og så eet af de sjældne………mig og yngstesønnen på samme billede :-))

Billede 018

Yngste nåede også et bad og ældste meddelte at han kommer forbi imorgen formiddag og bader. Og han skal være så velkommen…….

Tjuhej vilde dyr og ud af døren igen. Lejren og festival’en kalder………

6 meninger om “Sønner

  1. Skønne billeder, Annette! Det er dejligt at dine drenge kommer hjem – nu ved vi, at de har det skønt på festivallen, bare mor er der med et varmt bad og lidt rigtig mad til maven 🙂

  2. Dejligt for dig at du bor tæt på " lejren " Jeg ville gerne kunne det samme, i forhold til min søn. Bare lige få fyldt noget andet ind også. Sådan til at tage det meste af væsken i mavesækken. Det ser rigitg hyggeligt ud, godt vejre holdt. Held og lykke med det nye job. Glæder mig til flere historier fra den store virkelighed.

  3. @Guri…Ja de er et par flotte fyre, begge to og jeg er ret stolt af dem, må jeg indrømme :-))Det var faktisk koldt at sidde ude da først solen var væk, så vi trak hurtigt indenfor. God arbejdslyst med maleriet :-)) Klem@Lone…Ja det var superdejligt at se dem begge på een gang :-))Og heldigvis har den en fornuftig holdning til drugs og gider godt skilte med det :-))Også en dejlig aften til dig :-))@Inge…Superdejligt og vi nød det alle tre, som du også kan se på mit grin ;)) knus og på gensyn

  4. Skønt at ha' dem hjemme i trygge og gode mad, vand og toilet rammer, og hvor ser du glad og dejlig ud.Knus og ses..

  5. Skøn med sådan et besøg, og sønnerne nød det garanteret lige så meget som du gjorde :o)Og ikke mindst dejligt at sønnerne har en fornuftig indstillig til drugs.Rigtig god aften til dig-

  6. Så flotte sønner du har:) Skjønner du koser deg med å ha de på besøk:) Grilling høres herlig ut…håper vi får testet ut grillhytten…kommer an på værgudene:) Nyt dagene….her skal det visst malingsvær imorgen:)Klem til deg:)

Der er lukket for kommentarer.