Kluddermor

Jeg havde planer om at ville beytte terassen på Bymarken idag og få lidt sol på dellerne, men det blæser simpelthen så meget at jeg bare bliver her, i læ.

Blæsten giver så den fordel at vasketøjet, ude på snoren, er tørt på under en time.

Idag er det tredje fridag på stribe. Det er underligt og dejligt. Og allerede efter weekend-tjansen har jeg igen 3 samlede fridage…..Det kan godt blive nødvendigt, for det ene fed garn jeg købte igår, var ikke bare lige sådan at vinde op……Men med lidt tålmodighed går det nok.Billede 006

4 meninger om “Kluddermor

  1. Godmorgen, Annette, og i dag kan vi tørre tøj endnu hurtige – 32 grader loves der :-)Ha' en rigtig dejlig dag, varme klem!

  2. Her var nu dejligt læ da jeg landede.. Det garn var røget ud hvis jeg skulle ha' vundet det op, godt du er en tålmodig sjæl ;-))

Der er lukket for kommentarer.