Blomstrende ny start

Se sådan her kan man også blive modtaget på en ny arbejdspladsBillede

Denne her søde lille ting stod til mig fra en stamkunde, med ønske om at jeg vil trives og ikke styrte skrigende bort lige med det første….

Det har været en stille start med ikke ret mange, men meget meget søde, kunder og en rigtig god chef.

6 meninger om “Blomstrende ny start

  1. @Madame…Meget sødt gjort. Jeg er helt sikker på at jeg nok skal falde godt til :-))@Gitte…Ja sådan burde det være på alle arbejdspladser :-))@Inge…Han er vældigt nuser OG maniodepressiv..hehe…og manisk lige pt…Så han kan sikkert det hele lige for tiden :-))Men det bli'r ikke mig der skal danse med ha…hehe :-))@Guri…Ja hun kan lige stille spørgsmålene, hende Inge :-))@Ellen…Haha, der skal nok komme en fortsættelse :-))

  2. Han er da bare for nuser.. hvor gammel er han, er han gift, hvad laver han, hvor høj er han, kan han danse… hvem ved hvad.. hvornår.. ;-))

  3. Det var utroligt sødt gjort!Jeg håber, du falder godt til det nye sted, men det tegner rigtig godt :-)Klem og rigtig god søndag, Annette!

Der er lukket for kommentarer.