Scener fra et værtshus….vol. 7……Kjærlighed

Det undrer mig at mænd, i alle aldre, kan blive så verliebt i servitrussen (your truly), blot fordi hun (yours truly) er sød og venlig og har en frisk kommentar når de står der og bliver lidt smågrove.

Det hænger formentlig sammen med det faktum at, når sprutten går ind, går forstanden ud!!

På den positive og mindre anstrengende front, betyder det at servitrussen (yours truly) har fuld opbakning når der, som i aften, kommer et mindre selskab af meget meget unge mænd, hvoraf kun den ene kan fremvise gyldig legitimation, og forlanger Jack Daniel……on the rocks (man er vel verdensmester) og så bliver afvist af betjeningen…..Surt show at være 15½ og så have en hel bar fyldt af voksne mænd og en bestemt servitrusse (yours truly) imod sig….

På cheffronten er der også kommet andre boller på suppen. Den nye af slagsen, er tydeligt vis til at regne med. Han melder tilbage med eventuelle fejl og mangler på mit regnskab med det samme, så også jeg ved hvor jeg står.

Og ikke kun i forhold til regnskabet. Nej han vil se sorte bukser eller sort/mørk nederdel og det skal jeg bare købe og komme med regningen. Så det bliver morgendagens opgave, selvom det måske ikke bliver det allernemmeste at hitte i forretningerne på denne årstid.

6 meninger om “Scener fra et værtshus….vol. 7……Kjærlighed

  1. Heisann!Lover dette bra Annette?Opptrer sjefer med all sin makt og arroganse, er det bare å sette han på plass, og la jobben briste eller bære…Og har ungdommer har noen gang hatt godt av å smake det ulovlige… ?He r må your truly være myndig, bestemt og hyggelig ;:OD)Lykke til videre i jobben.

  2. Næ du har ret Annette, socialpædagik er en god ting, det er helt sikkert brugbart. Dem du har hængende nu er bare dem fra før, blot nogle år ældre. Hvis ikke de lige er af den helt tunge slags, som tror at man ikke kan gennemskue, at de er alt for unge til at deltage i showet. Det lyder som et reelt sted.Hvis de findes i den branche.

  3. @Inge…Moi ?? Jeg er da blid som et lam :-))Og det bliver altså ikke idag jeg tager mig sammen til at shoppe sort tøj…knus@Madame…Det handler også om værtshusets renomé, om lovgivning og voldsomme bøder hvis vi overtræder forbudet. Men set fra de unges synspunkt; går den så går den :-))@Ellen…jeg må den ene gang efter den anden erkende at der faktisk ikke særligt langt fra socialpædagogik til servitrusse-tjeneste :-))

  4. Det er bare med at træde i karakter, og det gør du så også :-DDu lyder som en af de rigtig gode bag baren.Og med en ny og bedre chef – det eneste, der vel kunne mangle nu, var noget sommervenligt outfit, så ikke du nedsmelter i varmen.Det er dejligt forfriskende med dine historier fra et miljø, jeg slet ikke kender.

  5. Haha, skøn beskrivelse! Det lyder som om, du kan styre de unge mennesker, og de skal bestemt ikke sidde og fulde sig. God indkøbstur – jeg håber, du kan finde noget i køligt bomuld – og ha' en dejlig dag, Annette, klem 🙂

  6. tø hø.. du er en skrap moster, og det er ski OK, børn i den alder skal ikke sidde på værtshuse og fulde sig..Pyhhh sort i denne varme, du må ha' dig en helt let sort nederdel. Ha' en skøn sommerdag..

Der er lukket for kommentarer.