317 …..

…….indlæg ligger i min reader og venter, så nu er kaffen inden for rækkevidde og læsebrillerne sidder hvor de skal…

3 meninger om “317 …..

  1. Jeg har også brugt en reader tidligere, men jeg synes, den stresser mere end den gavner, så min bliver aldrig åbnet mere :-DHa' en dejlig dag, Annette, klem!

  2. Ja lige pludselig hober de sig op alle de indlæg, som man gerne vil se allesammen. Jeg har holdt fri fra bloggen i weekenden og kender problemet. Dejlige billeder af dine flotte sønner til grill hos mor. Fandt i nogensinde ud af hvad gruppens navn betød? Også hjertelig tillykke med dit nye job, det er dejligt at blive påskønnet med en lille blomst ved start, det skal nok blive godt.En rigtig dejlig dag til dig. Her har vi for første gang i mange, mange dage lidt gråt, finregn og en temperatur helt nede på 24!

Der er lukket for kommentarer.