Arbejdsbukser

Jeg har vist ikke ejet et par garbadinebukser siden de flaskegrønne kassebukser jeg havde på til min 2. dagsudflugt efter konfirmationen.

Men sorte bukser vil min chef have at jeg har på når jeg er på arbejde. Så 2 par skulle købes. Et par lange og et par kortere. De lange blev i garbadineudgaven.Billede 010

Chefen refunderer og jeg har haft grimmere arbejdstøj i min tid, så det går nok!!!

7 meninger om “Arbejdsbukser

  1. @Inge…Hmmmm, uniformeret og let genkendelig ihvertfald :-))@Margrethe…Nej, men ikke cowboybukser og så endte det i hvad de nu havde i forretningen :-))

  2. @Annemarie…Ja det ville jeg syns var irriterende :-)) Og omvendt kan jo også KUN stille krav om "uniform" når han selv betaler :-))@Annette…Der er heldigvis mange hjælpeorganisationer i Danmark som indsamler både telte og soveposer og tøj osv på pladsen, som så kan gives til hjemløse eller sendes til katastroferamte områder i verden. Så helt tabt er det ikke. :-))@Madame…Men garbadine ??? Suk ;))

  3. Nej, garbardine bukser er godtnok ikke lige det der findes mest af i klædeskabet (jeg har et par enkelte gamle, meget gamle hængende). Men pyt, så lang tid du ikke selv skal betale, så er problemet ikke så stort.Da jeg så dit billede af resterne på festpladsen, kom jeg til at tænke på engang for mange år siden da min datter var til festival. Rundt på pladsen huserede en "teltemorder", hvis største fornøjelse var at rende rundt imellem teltene og give dem et hak med en økse. Han nåede mange telte inden han endelig blev stoppet, men vores telt (som hun havde lånt) fik lov til at blive stående, for det kunne ikke klare en omgang regn. Men hvis udstyret stadig er ok, så synes jeg det er synd, at det bare bliver smidt ud.

Der er lukket for kommentarer.