Der er så meget kvinder ikke forstår….

og derfor kunne man midt under kampen Holland/Uruguay pludseligt høre mig sige:
“Hvis det der nu havde været en håndboldkamp, så var der dømt nøl”…..
Ex’en gloede lettere måbende……
Vi lader den bare stå her!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8 meninger om “Der er så meget kvinder ikke forstår….

  1. Tø hø… jeg afspadserede simpelthen mentalt, da både Anders, Benjamin og Hasse svingede om sig med fancy ord og sætninger..

  2. Hei Annette.Jeg har visst tatt feil av deg og en annen Anette. Jeg er iallefall utrolig beæret over at du ville bli min 3. Følger. Det setter jeg umåtelig stor pris på. :-)Når det gjelder denne kampen er jeg så heldig at jeg trygt kan si at jeg er like uforstående og utenforstående som dere kvinner. Jeg følger virkelig ikke med og er derfor lykkelig uviten om kampene som raser i Sørafrika. Forøvrig skjønner jeg meg ikke mye på håndball heller. 🙂

  3. "Kamper i Uruguay" oppfattet mitt hode… "er det kamper i Uruguay…" mes SÅ demret det… at det hadde noe med en fotball å gjøre 🙂 Ja, så lite forstår jeg – og det er så deilig!!!

  4. Griner 🙂 Her var der dømt stor-krise, da det viste sig, at vi ikke kunne se kampen…ja, jeg overlevede – men jeg var noget bekymret for mandens blodtryk :-)))KH Gittemay

  5. @Rigmor…I Danmark er der en reklame for danske spil, hvor en meget blond kvinde tolker de forskellige fodboldudtryk på en ganske underholdende måde. Jeg følte mig lidt som hende i aftes :-))@Annette…Næehhh Hollænderne skal nok sætte tempoet en anelse op hvis de skal have en chance mod Tyskland, så jeg kan lige forestille mig hvordan din mand har brummet :-))

  6. Jeg hørte et par kommentarer fra husbond under kampen. De var lettere omformet og på et andet sprog, men meningen var den samme, som du giver udtryk for.Der anes en vis uro for om modstanderen bliver Tyskland ☺.

Der er lukket for kommentarer.