Festivalpladsen

De unge mennesker må jo have penge nok……billederne taler vist for sig selv :-))

Billede 043 Billede 044 Billede 046

6 meninger om “Festivalpladsen

  1. @Gitte, Tine, Inge og Margrethe…Det giver nok et meget godt billede af hvor mange resourcer på den økonomiske front de unge har, sammenlignet med dengang vi andre var unge, studerende og fattige. Men en god trøst at så mange hjælpeorganisationer kan hente de brugbare ting. Der vil være mange hjemløse, både i DK og andre steder på kloden, der får glæde af både telte og soveposer :-))

  2. Jeg må også indrømme, at det syn blev jeg helt forarget over, da jeg kørte forbi i tirsdags.F….. for dårligt at man bare går fra det det!

  3. Tja.. der er stort ressource spild her, godt at der er mulighed for at hjælpeorganisationer kan klunse derude, og festivalen sælger også det de kan, men ja nogen skal rydde op.. og det koster jo.

  4. Helt utroligt, hvis du spøger mig, men jeg er overhovedet ikke overrasket. For sådan er mentaliteten blevet, "der kommer nogle og rydder op efter os". Har oplevet det samme her hvor jeg bor, for der er der hver sommer et motorsportarrangement, og markerne, som bliver brugt til camping ligner en slagmark bagefter *ryster vildt på hovedet* Har dagens unge mennesker ikke lært at rydde op efter sig selv, tydeligvis ikke, nej.

  5. Mon ikke det bare skyldes, de er så overforkælede hjemmefra, at de er vandt til, der er nogen, der rydde op efter dem og hvorfor skal de så gøre det selv ?

  6. Ja, det er altså helt vildt, hvis du spørger mig. Der er virkelig gået 'køb-og-smid-væk' i det hele, selv Roskildefestivalen. Så at man kan købe en 'festival-pakke' med telt, sovepose osv. for under 300 kr. – underforstået, at man så bare kan efterlade det. Smart? Jeg synes, det er noget ressource-svineri.KH Gittemay

Der er lukket for kommentarer.