Stress

Min pc har enten fået hedeslag eller et anfald af stress…..

Jeg brugte 5 forsøg på at få den til at finde windows og da det så lykkedes, fortæller min mailboks at der er kommet nogle kommentarer på indlæg, men ak og ve….de findes ikke under indlæggene…

Muligvis skal der drastiske midler i brug her….Ældstesønnen tror på nye RAM….Jeg frygter det værste og begynder allerede nu at forholde mig til prisen på en ny pc…….

4 meninger om “Stress

  1. @Villhvile…Du skal være så hjerteligt velkommen :-))Og ja, det er vældigt heldigt at de skandinaviske sprog forståes på tværs af grænserne :-))@Vilt og Vakkert…Ja alle kommentarerne er også dukket op her.Det er trist at turisterne svigter Norge. Jeg vil love at komme på ferie i 2011. I år bliver det ikke til ferie for mig :-))@Madame…Ja det skal bare virke :-))

  2. Jeg tror, det var et problem hos blogger i går, Annette, for jeg kunne ikke skrive hos Mia – men i aftes var kommentarerne der alligevel. Ak, al den teknik, det skal bare virke, skal det :-)Klem og ha' en dejlig dag!

  3. Heisann1Det må være et blogspot-problem for jeg fikk heller ikke noen kommentarer på bloggen, bare på gmailene. Nå er det i orden igjen.Og turistene svikter Norge står det i avisa i dag. For 3. år på rad går statestikken nedover, så bare kom…. jo flere, jo bedre. Dere dansker kommer sånn passe ut av det mht turiststrømmen, men Tyskland vinner. Vi får be dem sende turistene nordover!Ha en fin dag, Annette ;:OD)

  4. Hei, kjære Annette!Ja, dine ord varmet meg og inspirerte meg til å skrive mer… har alltid skrevet og tror jeg skal fortsette med det… Tenk at det sitter noen i Danmark og gidder å lese det jeg har skrevet (ja, ja, det er ikke så fryktelig langt vekk, men allikevel :)Stort, stort takk til deg!Vi er heldige med norsk og dansk, går så lett å lese og forstå. Iløpet av kvelden skal jeg "oppdatere" meg litt på hvem Annette er (uansett er jeg sikker på at du blir fryktelig fin i garbardine 🙂

Der er lukket for kommentarer.