Hukommelse

Ældstesønnen har trykket flere RAM på plads i computeren, så nu er hukommelsen udvidet med 100%.

Kører den så hurtigere?? Hmmmm, muligvis lidt. Men bare den ikke spasser ud midt mellem 2 programmer er jeg sådan set godt tilfreds.

Højtalere til dyret blev der også investeret i. Vildt dyrt…(hele 49 kroner, hehe)…..så nu slipper jeg for at ødelægge frisuren med hovedtelefonerne.

Billede 011 Og meget tilfreds med ældsresønnen er jeg, som sådan kommer farende når der er noget jeg ikke lige kan hitte ud af :-))

Lige nu drøner lune Kim’s sange ud af højtalerne. Sange som Nikolaj kan endnu bedre end jeg…..

5 meninger om “Hukommelse

  1. Der er ikke noget bedre, end at have sin egen computer-kyndige :-). Voldsomt dyre højtalere – pas nu på, du ikke kommer ud på et skråplan med sådan et forbrug :-)))). (hvor fa… kan man få dem så billigt?)KH Gittemay

  2. Det er herligt med en hjælper – dejligt at du har sønnen til at hjælpe med grejet! Nu håber jeg, at din pc er mere stabil.Ha' en skøn dag, Annette, klem 🙂

Der er lukket for kommentarer.