Bytte bytte købmand……

Jeg mødte min kollega i aftes. Altså ham der arbejder modsat mig. I virkeligheden ligger det ikke i kortene at vi overhovedet skulle mødes, nogensinde, så jeg er ham taknemmelig for at han møder op sådan en torsdag aften for at hilse på mig (og drikke en del øl).

Han ville  gerne af med en vagt, engang i begyndelsen af september, og da jeg lige øjnede chacen for en byttehandel slog jeg til på stedet. Jeg tager hans vagt og han tager min på tirsdag, for så kan jeg nemlig smutte en tur i Byparken til koncert med denne herre.

Ses vi ??????

8 meninger om “Bytte bytte købmand……

  1. @Annemarie…Det har man nemlig. Og tak, jeg glæder mig til et genhør med CV :-))@Margrethe…Det er da øv….Det kunne ellers have været hyggeligt at hilse på dig, sådan rigtigt :-))@Rimkoger…Jeg kan godt forstå at du syns det er lidt for langt at køre for en 1½ times koncert. Jeg opfører mig da altid ordentligt(blink blink) :-))@Inge…Hvis vejret er til det kan vi eventuelt spise vores medbragte mad før koncerten ?? @Ellen…Tusind ak, jeg glæder mig og vil ønske dig en god flyvetur. Er det ferien der starter ??@Rigmor…Hahaha, næ du. Ingen dates til mig. Jeg er blevet så kedelig at jeg følges med min ex til koncerter og sådan noget…Klem

  2. Nei vi sees ikke der. 😉 Men du så nyskjerrig jeg ble da du skulle ut med en herre, men kom fort ned til virkeligheten. Jeg trodde du skulle ut på date. 😉 Kos deg med konserten. 😉

  3. Nej, vi ses ikke, for dér sidder jeg i en flyver – men jeg ville gerne have været der og ønsker dig rigtig god fornøjelse med Hr. CVJ.

  4. Tak for din herlige kommentar :-)Og jo jeg gad godt høre ham Costa del Sol, Sæsonen er slut – osv. Men der er for langt og for varmt. God fornøjelse og opfør OPFØR DIG NU ORDENTLIGT!!!!

Der er lukket for kommentarer.