Luften står stille

Det var omkring 20 grader da jeg landede hjemme i nat/morges og ikke en vind rører sig.

Det er svært at sove dybt og rigtigt selvom blæseren kører og alle vinduer og døre står åbne.

Resultatet er at jeg vågner med en følelse af tømmermænd. Kaffe kaffe og mere kaffe skal der til før jeg kan se ud af øjnene.

Dagen skal være stille og slutte med fisk på grill og kold rødvin på en anden altan end min egen…………..Billede 018

En mening om “Luften står stille

  1. Hej Annette!Tack så mycket för din härliga kommentar om mina sista bilder.Jag är jätteglad att du gillar de.Bild nr 4 är från Östergötland i Sverige, där jag fotade en liten forsande bäck med min vän Maria.En slutartid på 0,5 sek gav sådan mjuk effekt över vattnet som speglade också grönskan från skogen :)) Bild nr 6 är en solnedgång hos mig :))) Jag ser havet från altanen och fotade den precis, när solen "gömde" sig i vattnet och färgade omgivningen med fina mjuka orange toner… Jag bara softat den lite i Photoshop… ville ha mjuka linjer. Mvh HalinaPSSnygg stämningsfull sommarbild hos Dig :))Gillar att allt är på diagonalen.

Der er lukket for kommentarer.