Bærbar pc….hygge….god musik

Sådan kan aftenen summes sammen…..Njaeh, lidt flere ord kommer her.

Det dejlige menneske Inge havde en bedre brugt bærbar til at stå, ja faktisk jeg plejer at bruge når jeg passer hus og kat i Bymarken, som jeg har fået overdraget.  Bare sådan !!!!

Og det er jo helt vildt at have sådan en ven.

Een af fordelen ved den pc er, at alt hvad jeg skal bruge til bloggen i forvejen ligger på den, lige klar til brug. Så jeg er SÅ taknemmelig.

Der var rigtigt mange mennesker i Byparken til koncert med Carsten Valentin J.,

Billede 138

så jeg havde fundet en hyggelig plet under et træ med den faldende sol, der dukkede op som lovet, som baggrundsdekoration.

Billede 131

Inge og Hasse havde lækker parmaskinke, sød og god melon og parmegiano med. Ex’en og jeg stod for lidt oste, et par gode spegepølser fra Hanegal, sprød lun flute og kold Fleuri. Menuen fejlede intet.

Ex’en fik rørt en gammel skade i sit knæ op, så han var ikke ligefrem i det bedste humør.

C.V.J. spillede mest fra sit nyeste album og nød tilsyneladende sit publikum og publikum nød koncerten. Og til allersidst kom et par af de helt gamle sange. Hvis der var nogen der råbte på Costa del Sol, så blev det overhørt fra scenen, men pyt med det.

Billede 139

Fra toppen af Byparken er den smukkeste udsigt ned over Glasgalleriet, havnen og fjordenBillede 142Billede 143

Der kan man sidde længe og bare være…….

6 meninger om “Bærbar pc….hygge….god musik

  1. Hvor skønt at Inge havde en ekstra pc du kunne låne. Det er svært at undvære sådan en når man er vant til det. Hold op hvor ser det ud til at I hygger jer 😉 God aften til dig. Knus Anette

  2. Nøøøøj, hvor I hygger, det ser skønt ud. Tænk at kende et menneske som hende Inge ☺, hvor er det dejligt at man kan hjælpe hinanden i nødens stund.Jeg har med stor glæde læst dine indlæg siden sidst og det har da godtnok været de helt store begivenheders dage, indbrud efter indbrud, større udredning af regnskab på jobbet, øl der forsvinder fra køleskabet osv. Men det har været hyggeligt at læse.En rigtig dejlig dag til dig.

  3. Tillykke med at du har fået lov til at låne Inges pc – hvor er det dog sødt af hende 🙂 Og sikke en skøn oplevelse, I havde i går aftes! Dejlige billeder, Annette. Jeg ville gerne have siddet i den lune sommeraften og lyttet til C.V. Jørgensen og mindes min grønne ungdom …Varme klem og ha' en dejlig dag!

  4. Hej Annette, hvor er det godt at du har en god ven der hjælper dig… tillykke med din pc'er….og det ser hyggeligt ud….

Der er lukket for kommentarer.