Det vilde vest….

Ja altså vest for Valby Bakke. Nærmere bestemt Hedehusene hvor jeg arbejder.

På 3 måneder har der været røverier på stribe. Posthuset er ramt 2 gange. Danske bank 2 gange og Nordea een gang.

Bare i den korte tid jeg har været servitrusse på Kaninen er der sket ting og sager. Onsdag i sidste uge gik det ud over Nordea. Igår formiddags gik det så ud over Danske bank. Og senere igår var der så pludseligt sirener og blå blink i hele Hovedgaden. Denne gang var det en stakkels medarbejder i Aldi der blev slået ned af 2 bevæbnede røvere.

Nu har jeg sat mig ind i hvordan min overfaldsalarm (som een af kunderne gjorde mig opmærksom på at jeg faktisk har) virker. Bare nu HVIS een eller anden tumbe vil hente kontanterne hos mig.

Derudover var det en stille aften på Kaninen. 3 kunder hele aftenen. Og da een af dem ville have Karaoke-anlægget tændt, må jeg indrømme at jeg sukkede indvendigt. Men, næsten ALT for kunderne, og mit suk rakte da også kun til manden begyndte at synge. Hold da lige op hvor han kan synge.
Det endte såmænd også med at jeg debuterede som karaokesanger i en skøn duet med den velsyngende kunde, som iøvrigt meddelte at han fra og med i aftes har skiftet stamværtshus til Kaninen, og det er jo ikke så ringe endda.

3 meninger om “Det vilde vest….

  1. @Inge…hahaha, så ilde skal det ikke gerne stå til ved diverse fester i det ganske danske land….Men bortset fra det var det rimeligt skægt med sådan en gang karaoke :-))

  2. Fedt, så kan du nedsætte dig som sanger… hvis ikke du kan leve af dit nuværende job.. du skal jo bare ha' ham med… Fru E og xxxx liver op i din hverdag.. :-))

Der er lukket for kommentarer.