Bumle

Får lov at blive hjemme fra Sverige og JEG får lov at passe hus og kat.

Tasken er pakket, køleskabet er tømt, jeg har skyllet nattens sved af kroppen og om lidt smækker jeg låget på pc’en ned og kører på Bymarken og sætter mit happengut af.

Når min dyne er klar på “mit” værelse, ved Bumle at jeg dukker op igen senere. Bilder jeg mig ind !!!

De næste 4 dage skal tilbringes med kat, hus og have og det allerbedste ved det scenarie er at de 2 af de 4 dage er fridage.

Men allerførst 12 timer med servering af lunkne øl, men heldigvis til glade kunder.

Billede 145

6 meninger om “Bumle

  1. Det er helt genialt, at du passer Inges hus, mens hun er væk 🙂 Og det er jo til glæde for ikke bare jer tobenede, men også Bumle! Heldige kat …Ha' en rigtig dejlig dag, Annette.

  2. Jamen Annette… selvfølgelig ved Bumle det, hun er en super intelligent kat, da jeg fortalte hende i morges, at hun ikke skulle sidde i en varm bil i eftermiddag, men at hendes overynglingstante kom og boede sammen med hende… ja så hoppede hun rundt af glæde.. jubiii god mad i 4 dage, sagde hun.. :-))

Der er lukket for kommentarer.