Turen går til….

…….Sporvejsmuseet på Skjoldnæsholm idag.
Det er nemlig i denne uge ex’en har sin datter på ferie, noget skal  ske og jeg er inviteret med. Jeg deltager gerne.
rettelse kl. 11:11:  Nej turen går IKKE til Sporvejsmuseet som holder lukket på mandage….øvøvøv. I stedet kører vi til Holbæk og ser Andelslandsbyen.
Imorgen kører vi tværs over Fyn og ned gennem Jylland. Målet er Danfoss Univers, Dybbøl Mølle og Sønderborg. Derefter overnatning på et grænsehotel inden vi tager til Flensborg uden andre mål end at snuse rundt og muligvis shoppe lidt.
Jeg skal prøve at trumfe igennem at vi kører af de smukke margueritteruter så meget som muligt.
Her har hoayen fået en blomst…..mere held end dygtighed, for den er da helt vildt tørstig i denne varme…..Billede 167

4 meninger om “Turen går til….

  1. Det lyder som dejlige planer Annette – jeg var i Nyvang for et par år siden og så andelslandsbyen. Det var en spændende oplevelse.God tur!

  2. LUKKET… midt i højsæson og ferietid… Det er sku da utroligt.. måske skulle de sætte denne tekst på…Lukket på grund af velstand..Og ja jeg ved godt de også skal holde fri osv… men jeg er ligeglad, hvis man lukker midt i den absolut mest hektiske turist-ferie-tid, så vil man ikke tjene penge.. basta. :-))

Der er lukket for kommentarer.