Hva så der ????????

Har i kunnet holde varmen de sidste par dage ??????

DET har jeg. Mange mange timer i en kulsort saab, har godt nok trukket tænder ud.

Men turen var dejlig og vi valgte de små veje til det Sønderjydske. I en sådan grad at vi valgte at køre til Bøjden og sejle derfra til Fynshav.Billede 004 Billede 008 Billede 016

Mere om mini-miniferien i følgende indlæg. Lige nu skal jeg ud under bruseren og have køligt vand på skuldrene. Derefter smøre et eller andet eftersol’shalløj på, for jeg har fået alt for meget sol i løbet af de sidste 3 dage.

2 meninger om “Hva så der ????????

  1. @VillHvile….Sejlturen var dejligt forfriskende, men solen er lumsk på vandet så mine skuldre fik lidt for meget sol. Her er det også køligere idag og det er fint nok, men jeg håber da at sommeren kommer igen :-))

  2. Hold ut i varmen, Annette! Bildene så deilig forfriskende ut, men det er kanskje et bedrag?Her er det kjølige dager igjen. Litt deilig, selv om man jo lurer på om sommeren er forbi allerede.Kos deg!

Der er lukket for kommentarer.