HJÆLP ønskes

Som i nok ved, er min hotmail blevet spammet og da ændring af password ikke har løst problemet, ser jeg ingen anden mulighed end helt at slette den konto.
Og her er det så problemet opstår. Bloggen her er jo oprettet med den hotmailkonto som identitet, og jeg kan ikke gennemskue hvordan jeg kan ændre dette
kontoopsætning
Er der nogen af jer, der har prøvet dette ???  Og kender løsningen ??? Eller er jeg nødt til at oprette en ny blog og så importere den gamle, for det er efterhånden den sidste løsning jeg kan se.

UPDATE……Nu findes jeg også på:  http://estrinannette.blogspot.com/……%20den den  satser jeg på fremover (tror jeg nok)

7 meninger om “HJÆLP ønskes

  1. Kære alle…..Det lykkedes med kæmpehjælp IGEN fra Inge, som lige netop ser klart når jeg bliver for træt i hjernen til at gennemskue noget som helst :-))

  2. Yes, det virker alligevel, efter at du har gennemført at tildele og acceptere forfatter rettigheder, kommer din nye adresse til at stå i listen under tilladelser, og her kan du nu tildele den nye konto admin rettigheder… og endda fjerne dem på den gamle… Det sidste ville jeg nok vente lidt med..

  3. Hej igen,Det er ikke nok at have forfatter ret til bloggen, jeg har lige testet, og man mister mulighederne for at ændre alle indstillinger osv.. man kan kun oprette blogindlæg.Så det behøver du ikke prøve, desværre

  4. Du kan give flere forfattere tilladelse til at skrive i din blog.Fanebladet Indstillinger – Inviter forfattere.. her kan du invitere din nye konto, om det er nok ved jeg ikke..

  5. Hej AnnetteJeg ved ikke hvordan du ændrer din primære email-adresse, men du har mulighed for at knytte en ekstra email til din konto. Den kan man også logge på med.Det gør du ved at gå ind i betjeningspanelet og vælge min konto. se fanerne oppe øverst i vinduet.I næste vindue kommer e-mail-adresser frem og her ved at trykke rediger oprette en ekstra email adgang til din konto.

  6. Hej Annette, er det ikke inde i Min konto, rediger email, man retter brugernavn og adgangskode ? jeg er ikke sikker, men måske et bud ? Håber det lykkes for dig….

Der er lukket for kommentarer.