Om at ændre identitet

Med Inge’s klare hjerne til hjælp, lykkedes det at ændre identitet (altså den mailadresse som jeg logger ind på bloggen med)…

Jeg bliver altså her på denne blog , selvom det godt kan lade sig gøre at eksportere den gamle blog over i en ny. Den eksporteres bare uden diverse html’er, gadgets, faste læsere og faste blogge…..

Men, skulle du som jeg have brug for at ændre identitet, kommer løsningen her:

  1. opret en ny mailkonto
  2. gå i indstillinger i bloggen
  3. gå i fanebladet “tilladelser”
  4. tilføj ny forfatter  -  din nye mailkonto
  5. åbn mail fra blogger i din nye mail og bekræft indvitationen til at være forfatter
  6. Nu kan bloggen besøges og skrives i med den nye mailkonto
  7. nu skal bloggen åbnes igen med den gamle emailkonto og tilbage i indstillinger/tilladelser og den nye konto skal tildeles ADMIN rettigheder
  8. Åbn nu fanebladet udgivelser og ret emailadressen til den nye, hvortil besked om nye kommentarer sendes til
  9. Nu kan, i princippet, den gamle mailkonto slettes og den konto fjernes fra forfattertilladelserne…..men øhhhm, her venter jeg lige og ser hvordan det kommer til at fungere.

Kæmpetak til Inge for klarsyn og tålmodighed der hvor jeg selv bliver for træt.

4 meninger om “Om at ændre identitet

  1. Tak for dit indlæg og tak til Inge… Jeg giver dit indlæg en stjernemarkering…så kan jeg altid finde hjælpen frem, hvis nødvendigt 🙂

  2. Tak tak.. det er vist bare min indædte tro på at hvis noget bør kunne lade sig gøre, så kan det lade sig gøre.. så er det kun et spørgsmål om hvordan.. :-))

Der er lukket for kommentarer.