Fodbad

Jeg læser abc-blogge og har smidt fødderne i en balje med varmt vand og velduftende salt imens.

fodbad2 (1)

Bagved mig ligger alt det jeg bør gøre idag og som sikkert får lov til at vente til imorgen.

Nu skal mine fødder bare nyde !!!!!

7 meninger om “Fodbad

  1. @VillHvile….Du er så velkommen :-)) Og mødre er jeg sikker på vi to kunne snakke om længe !!!!@Anne….Fodbade er skønne og afslappende. Jeg bruger det en del efter mine lange vagter :-))@Kenni….Hvor er det godt i OGSÅ får nogle dagen UDEN børn. Pas godt på kæresteriet :-))@Inge….I har garanteret også trængt til det efter så mange timer i haven :-))@Madame….Ja det er bare dejligt :-))

  2. Uhm, jeg kan mærke, hvordan det må føles :-))) Når de huslige pligter er overstået, vil jeg gøre dig kunsten efter …Klem og dejlig søndag til dig!

  3. Jeg sidder med et glas rødvin og tjekker lidt op på de ting jeg er gået glip af de sidste dage, hvor kæresten og jeg har de sidste feriedage uden børn. Hun ligger nu og får sig en lille lur, da vi vågnede tideligt i morges og kom for sent i seng fredag.

  4. Aaahhh, se på de lykkelige føttene!!! OG – lykkelige meg som har deg, som alltid skriver så gode ord til meg! Takk og takk, Annette. Og du har så rett; gråte, skrike, sørge – men så må man videre! Og – jeg er gladere allerede!!!Ønsker deg den aller deiligste lørdag. (Har lagt meg som følger av den andre bloggen óg, but you're still here, så…)

Der er lukket for kommentarer.