Værtshus.. Vol….Imponerende……

….at man kan blive SÅ træt at man ikke engang orker at går i seng…….

Laaang dag er overstået. Aftenen forløb med travlhed og stor omsætning, og så lige at spille “bussemand” kl. 2½ minut i lukketid da der kommer 5 agressive ungersvende ind i biksen og mener de kan true sig til lige at købe en go’nat-bajer. Heldigvis for mig, har jeg steroidebombe 1 og 2 siddende og drikke færdig, da ungersvendene entrerer biksen. Steroidebombe 1 og 2 rejser sig og ser bestemte ud, så ungersvendene fortrækker og begynder at rumstere rundt med mit udendørsskilt. Meeeen så går steroidebombe 1 udenfor og ser vist meget sur ud, så ungersvendene beslutter sig vist for at rumstere et andet sted. Heldigvis.
Bomberne bliver siddende og passer på mig, til jeg har talt alt det der skal tælles og sikrer sig at jeg sidder trygt og godt i min bil før de går hjem eller videre eller hvad ved jeg.

Der har jeg fundet mig et par beskyttende engle.

5 meninger om “Værtshus.. Vol….Imponerende……

  1. Hurra for steroidengle 🙂 Godt, at du bliver passet på. Og hvor er det sjovt at læse, at de der seje, aggressive og vrede unge mænd er nogle kyllinger, når det kommer til stykket…

  2. Det morsomme er at den der nok er mindst udsat i sådan en bar, faktisk er servitrussen. Stamkunderne skal nok passe på.Men i kan tro jeg er glad for gæsternes opbakning :-))

  3. Hvor er det godt at høre, at du har sådan et par beskyttende engle til at passe på dig. Det må være betryggende at opleve. Rigtig god lørdag.

  4. Hvor er det dejligt, at du har beskyttende engle, der passer godt på dig! Værtshusmiljøet har altså også bløde og menneskelige sider.Ha' en dejlig lørdag 🙂

  5. Nåeh Annette, det var godt med et par engle til at passe på dig…ja det er vel ikke altid lige let at stå bag bardisken, der kommer jo mange sjove og mindre sjove typer….

Der er lukket for kommentarer.