Udfordring

Jeg har boet her, i min lille hybel, i nøjagtigt 785 dage.

785 dage har det taget at køre lakken af gulvet foran computeren !!

Ergo er jeg nødt til at lakere gulv.

Billede 939

Piece of cake, tænker du måske. Men det er det altså ikke.

Ikke når man, som jeg bor i en et-værelses. Der er nemlig ingen steder at sætte møblerne hen mens gulvet får en gang lak.

Men en gang lak skal det have. Gulvet. Selvom det ikke lige er sådan en udfordring jeg har længtes efter.

Og bagefter må jeg hellere købe sådan en plade til at lægge under stolen.

12 meninger om “Udfordring

  1. @Lillisverden…Haha, ja du kan tro den ser brugt ud :-)) Jeg gemmer nok udfordringen til det bliver lidt køligere, men klares, det skal det :-))@Rigmor…Jeps, et rum, et køkken, badeværelse og altan. Det er for det meste fint nok :-)) Og så er det billigt og det giver stor frihed :-))@Anne…Det ender med lakering OG sådan en plade fra IKEA :-))@Donald…Jeg SKAL orke, ellers kan det ende med at koste et helt nyt gulv hvis jeg engang skal flytte herfra :-)) Men lige i denne situation havde det været godt med 2 rum :-))@Madame…Det går nok, og jeg har heldigvis steder jeg kan være mens lakken tørrer :-))

  2. Vi har sådan en plade til at køre stolen på – det fungerer fint 🙂 Men det hjælper jo ikke på din udfordring med, at gulvet skal lakeres, uha. Ja en halvdel ad gangen er nok løsningen, som I skriver herover …

  3. Hvis bare et af værelserne her bliver tømt, så kan jeg begynde at skifte gulvbelægning. Det burde kunne lade sig gøre – dine problemer får mine til at lyde som luksus problemer! :-)Man må flytte alting hen i den ene ende af stuen og så gå igang med gulvet i den anden – men jeg forstår godt hvis du ikke orker!

  4. AnneF er inde på noget rigtigt..vi har på Jeppes værelse en plade..vi får den aldrig flyttet og der er snavset nedenunder ..æv, men om man kan køre på et tæppe, det tvivler jeg på 🙂

  5. Ett rom, hvordan greier du å leve på ett rom? Da hadde jeg fått klaus. Men en slik plate er nok lurt under kontorstolen, eller et gamelt teppe du ikke er redd for. 🙂 Lykke til.

  6. Ja, så kan men se at din lejlighed blir brugt :)Det synes jeg er en god ting. Så pyt med om der trængs noget lak en gang i mellem. DEN udfordring tar du da på strak arm?! Hvis det er for slemt får du købe en plade, men de ser godt nok ikke søærlig pæne ud ;)Lykke til med udfordringen.Lilli

  7. @ViilHvile…Hahaha, ja det er godt at være beskæftiget :-)) Tror nu nok jeg gemmer det et par måneder….Men ja, det bliver en tredjedel stue ad gangen…..

  8. Deilig søndag til deg Annette… jeg tror også på litt av gangen, to-tre bord (det vil ikke synes). Eller jo, selvsagt vil lakken synes, men ikke at du har gjort det i omganger. Og så vet du hva du skal gjøre resten av sommeren 🙂

  9. @Anne…Ja det må blive en halvdel ad gangen…og en let springen udenom klædeskabe og reoler. Dem kan jeg simpelthen ikke flytte noget sted hen :-))@AnneF…Tak for det gode råd, men kan man overhovedet køre på sådan et tæppe ??

  10. Det er selvfølgelig et problem, det med lak og møbellagring.Den der plade til under stolen, har vi her i huset. Inde hos Kim, ingen stor succes. Jeg tror mere på et tæppe, måske et af dem som er flotte og vævet i plastikstrimler. Måske fra Ikea eller sådan noget. Pladen bliver snavset under neden, og du får den sikkert aldrig flyttet, når først den ligger der. Vi gør ihvertfald ikke. Når jeg bliver stor, og får eget værelse, overvejer jeg et tæppe under min stol. Glædelig lakering og søndag selvfølgelig.

Der er lukket for kommentarer.