Jeg ruster mig !!

Til min lange uge på Kaninen. Havde lidt håbet at vejrudsigten med køligere vejr havde holdt stik. Det ville give lidt flere gæster.

Der står sommer på kalenderen, nederdelen er strøget, madpakken gjort klar og jeg er klar til at smile, servicere og høre på mere eller mindre intelligente indslag 5 aftner i denne uge.

Udenfor blomstrer “min” hortensia”.

Billede 940

7 meninger om “Jeg ruster mig !!

  1. Heisann!Regner med at gulvet er lakket, matte er kjøpt inn og at dagene passerer på jobb med massevis av gjester. Nå slapper jeg av etter kroppsarbeid i haven, "uimotståelige" røtter er fjerna og fjellet kommet til syne!Neste punkt på planen – tenker jeg ikke på nå ;:OD)

  2. Jeg håber, at du får en rigtig god arbejdsuge. Jeg har lige været igennem dine indlæg siden sidst og ser, at du har fået 2 beskyttende "engle", hvor er det godt når lømlerne tror, at de kan bestemme farten.Hav det nu rigtig godt.

  3. Jeg tror, vejrudsigten i denne uge er ret nådig :-). Men 5 dage i rap kræver afgjort sin kvinde – især på det mentale plan :-)KH Gittemay

  4. Du vet ikke hvor glad jeg er for å være en "klog kone", spesielt når det er en klog kone som påstår det. Og selvsagt i både kælighed og kjærlighet. Hva med en klog-kone-klubb… men der har du kanskje vært medlem lenge allerede ?:)Kos deg med kaninene :)))

Der er lukket for kommentarer.