At have vundet i lotteriet

Haha, nej ikke kroner og ører, men FRIHED.

Jeg syns da lige jeg vil dele denne dejlige nyhed. Min gode kollega og jeg har byttet lidt rundt på vagter i uge 32 og 33. Jeg snupper hans 2 vagter i uge 32 og han snupper mine 2 i uge 33.

På den måde får vi begge en hel sammenhængende friuge. At vi så også begge skal arbejde 7 dage på stribe, er en detalje man ikke skal tænke på, blot bide tænderne sammen, stramme ballerne og tænke på den frihed der ligger 7, 6, 5, 4, 3,  osv dage forude.

Og jeg låner det lille hus i skoven og skal sidde en lille uge med gode bøger og udsigt til grantræer, småfugle, røde glenter og egern.

Og tror i lige jeg glæder mig ?????  DET GØR JEG !!!!!

Imorgen tager jeg lige vagten for kollegaen, og så trænger jeg altså også til et par fridage. Det blev sent i nat og jeg sad først på min sengekant 2 minutter over 3.

blomsrende orkidéer

