Mynte

Der kan siges mange ting om mit køkken, om en opvask der ikke er taget, om grimme (men charmerende) låger og om mærkelige ting og sager som jeg syns er helt uundværlige, men aldrig bruger!!!

Men så er der også morgener som idag, hvor hele køkkenet dufter af mynte fordi vinduet har stået åbent hele natten. Billede 027

6 meninger om “Mynte

  1. @Lilli…Jeg iler afsted med en mail til dig :-))@Livsnjutaren…Velkommen til :-)) Ja mynten er dejlig :-))@Kari…Duften af mynte hjælper på trivslen i køkkenet. Jeg spekulerer på om den monstro kan overleve vinteren indenfor ? :-))

  2. Åhh. Det høres ut som et kjøkken man trives ordentlig godt i. Mynte er en av mine favoritturter. Jeg har ikke "fått hagen ordentlig i gang", men mynten min har jeg i hvertfall med meg :-). Nå står den ute, men jeg burde jo flytte den inn på kjøkkenet bare for duften sin skyld.Herlig bilde! Kjenner man mynten, så kjenner man duften av det bildet der!

  3. Kjære deg! Nå tenkte jeg at du satt på en hytte i skogen (uten internett), men jeg har selvsagt blandet sammen ukene 🙂 Ville så gjerne skrive noe riktig fint til deg, og ikke bare floskler (som du selv nevnte). Det er kanskje rart, men jeg tenker på deg som min venn i Danmark. Damer med omløp i hodet, blir det aldri for mange av og jeg er glad/takknemlig for at jeg nyter godt av ditt omløp.De siste dagene har jeg bevisst gjort en hel masse saker, og det det ser ut til å fungere godt. Vet at jeg må videre, og jeg VIL videre, er så lei av de samme tankene (som i en sentrifuge). Har du tid og lyset må du gjerne skrive til meg – viilhvile@gmail.com. Jeg heter foressten Lilli.Du har rett om den lille baker, har aldri sett noen klemme så mye kjærlighet inn i en gjærbakst. Det er hver gang, for vi baker alt brødet selv. Og foressten – mynte er ikke det verste man har!Deilig dag til deg!

  4. og der er blomster på din mynte… det er der også på mine.. ;-)) Normalt bliver bladene brugt og smidt ud inden den når at danne blomster. Mojito's længe leve..

Der er lukket for kommentarer.