ABC — Q

NU blev det rigtigt svært i Petunia’s ABC-leg.
Jeg har tænkt og tænkt og tænkt så det har knaget……Tænkte på quinoa, som vist nok er en slags korn…..men HELT ærligt !!!  Jeg har aldrig smagt det, ved ikke hvordan det ser eller hvordan det skal anvendes.
Eller hvad med en hyldest til stærke, smukke og fantastiske quinder ????? Men hvem og hvordan begrænse sig ??? (Og når ret skal være ret, er der jo ingen af os der staver kvinder med Q!!!)
Vendte mig og kastede et blik på cd-reolen….og der står mit Q jo!!!
Queen med bredflabede, men desværre afdøde,  Freddy i forgrunden.
At vælge een sang af Queen er vanskeligt, men i dette forum ikke umuligt.
Denne sang er en hyldest til alle jer bloggere som giver så utroligt meget af jeres liv fyldt med glæder, sorger, skønne billeder, indretningstips, madopskrifter, gode grin og plads til eftertænksomhed….

Flere bud på Q finder du her. Rigtig god fornøjelse hjerte

25 meninger om “ABC — Q

  1. Veldig bra! Rakk det ikke denne gangen jeg, men Queen hadde definitivt blitt mitt bidrag også. Så absolutt et verdig innslag. 🙂

  2. Queen er "udødelig" musikk. Til og med ungdommene i huset hører på sine foreldres favoritter. Det synes jeg taler sitt!

  3. Hei, dette var et godt Q-bidrag. Eg får "gåsehud" "gåsenupper" "nuppehud" hva det enn heiter, når eg hører denne !!!!Takk for hyggelig besøk på bloggen min:)

  4. Jeg synes det er herlig at ungdommene i huset hører på den samme musikken som det vi gjorde på deres alder! Queen er en av dem!!Flott valg!

  5. @Lilli…Q-tips kunne jeg ikke have valgt fordi de hedder vatpinde på dansk :-)) Glæder mig til mail :-))@Mona…Vi er vist mange der lyttede meget til Queen som unge :-))@Inge…Hahaha, ja skøn sang :-))@Madame…Jeg KAN ikke se i en ordbog længere da jeg ikke ejer sådan een :-))@bestemorshage…Det er altid moro at se så mange forskellige bud der kommer i denne abc-leg :-))@MariaG….Tak og velbekomme og trevlig helg til dig også :-))@Rimkoger…Suk, ja jeg kan kun danse freestyle og kan gå i en lettere grad af panik hvis nogen byder mig op til "pæn" dans.Om mit kamera kommer svar på din blog :-))

  6. Tak for din kommentar :-)QUEEN?? YES :-DQuickstep svært? Nej, fire skridt skråt frem og fire skråt tilbage, igen og igen og så drejer man rundt på forskellig vis. Du efterlyser et kamera, dr kan tage makrobilleder. Det behøver ikke at være dyrt. Jeg bruger et Traveller fra Aldi, ca. 500 kr. Vi har bl.a. et dyrere ca. 800 kr også Traveller.Derudover er det rart at have et billedbehandlingsprogram, hvad har du??

  7. Godt valg, Annette. Har tenkt selv og eneste jeg kunne komme på var Q-tips (sånne til ørene, du vet 🙂 Er midtveis i min mail til deg, du får den imorgen 🙂 Sov godt!

Der er lukket for kommentarer.