Leg med Makro

Jeg er så fascineret af de utroligt flotte makrobilleder jeg ser rundt omkring på forskellige blogge, og vil så gerne kunne selv. Så det næste stykke tid vil der dukke ydmyge forsøg op her på siden.

Billede 032 beskåret men ellers uredigeret Billede 033 beskåret men ellers uredigeret

Men er der iøvrigt nogen af jer der vil gætte på hvad det er jeg har fotograferet ??

Fredag

Det er fredag.

Det er lang arbejdsdag (til 2 i nat).

Det er regnvejr.

Det er Karaokedag !!!

På værtshuset har vi tradition for Karaoke på fredagsaftener. Ideen er at underholde, more og tjene penge. Det er også en tradition at bartenderen skal på gulvet mindst een gang og give et nummer.

Jeg har derfor fundet et par numre på det noget aldrende repertoire som jeg, med nogenlunde sikkerhed, kan give.

I virkeligheden er det hamrende ligegyldigt med den sikkerhed. De fleste synger aldeles rædselsfuldt, mikrofonerne virker sådan on/off og ingen, ABSOLUT INGEN, lytter til dem der synger.

Men du kan prøve selv med een af “mine” sange…..