Leg med Makro

Jeg er så fascineret af de utroligt flotte makrobilleder jeg ser rundt omkring på forskellige blogge, og vil så gerne kunne selv. Så det næste stykke tid vil der dukke ydmyge forsøg op her på siden.

Billede 032 beskåret men ellers uredigeret Billede 033 beskåret men ellers uredigeret

Men er der iøvrigt nogen af jer der vil gætte på hvad det er jeg har fotograferet ??

7 meninger om “Leg med Makro

  1. @Rosemary and thyme, Anne og Guri…Blomst er rigtig :-))@Veronika…Ingen rømme desværre !! Vi har creme fraiche i forskellige udgaver, men smagen er ikke HELT rigtig :-))

  2. Snodig, dette klarer jeg ikke å gjette:) Min første tanke var en blomst av noe slag, men det tror jeg ikke det er egentlig. Makro er utrolig artig, har selv lekt en del med det nå som jeg har ny linse:) Har dere virkelig ikke rømme i Danmark?! Skjønner at jeg ikke kunne bodd lenge borte fra Norge, rømme er godt til mye:)Ønsker deg en flott arbeidskveld!

  3. Håber det er en blomst af en eller anden slags, og ikke en kæmpe nullermand du har fundet, eller et nyt dyr med ufattelig mange ben.. :-))

Der er lukket for kommentarer.