Grumpy !!!!!!

  1. Jeg har allerhelvedes ondt i begge mine knæ (der var var lidt for få pauser med bagdelen på bordet og fødderne oppe på en ølkasse)
  2. Der er ingen mælk til min morgenkaffe (det burde jeg sådan have vist og købt i nat efter arbejde) (For mig ER det morgen, sov først efter 4, NÅ!!)
  3. Der er sådan set heller ingen kaffe  (og det plejer her altså)
  4. Eller jo,  det  er der, men ingen kande at lave det i:Billede 950
  5. Det er ikke mig der gjort, jeg SVÆRGER !!!!

Nå, men solen skinner og Bumledyret spinner og jeg vågner vel efterhånden og effekten af panodil/ibuprofen bliver mærkbar og så går det vel alligevel ……..

2 meninger om “Grumpy !!!!!!

  1. Ups det er da en kikser af rang.. men ingen kaffe behøver jo ingen mælk.. arhhh sorry det er slet ikke sjovt vel.. kan se du fandt løsningen senere.. God tur i morgen og husk kameraet.. 🙂

Der er lukket for kommentarer.