Leg med makro #2

støvdrager Billede 001

Lillebladdetalje Billede 004 Billede 006

5 meninger om “Leg med makro #2

  1. @Inge…Ja de er vildt farveægte….Fik engang ødelagt en hvis dug fordi jeg syns det var så yndigt at have liljer stående på den :-))@Annemarie….Øvelse øvelse øvelse….og så et godt motiv, så skal der nok dukke flere billeder op :-))@Piske…Mit kamera skal du ikke være misundelig på. Det er et canon ixus til 1300 kroner (på tilbud da jeg købte det)….@Berliner….At blogge er enormt inspirerende :-))

  2. Arj hvor dejligt at du er sprunget med på macro-toget, men man kan jo næsten heller ikke lade være, når man surfer i blogland.Totalt seje liljebilleder, især det første. Wow!

  3. Hej Annette, det går da meget godt med makro-fotograferingen, jeg er også fascineret af nærbilleder….utrolige detajler……bare fortsæt…..glæder mig til at se flere…..hav en god dag.

  4. Fine liljer, og meget fin makro af støvfangerne.. bare man ikke rører ved dem.. det er SÅ farveægte..Ha' en god dag i Kbh.

Der er lukket for kommentarer.