Det forsvundne O

Mit tastatur er åbenbart ved at være lidt træt i kderne. Ca hver 4. gang jeg rammer O sker der bare ingenting på skærmen.

Så hvis ngle af jer har fået besynderlige kmmentarer skal i blot indsætte de manglende O’er.

Så skal jeg til gengæld een af dagene investere i et nyt tastatur med alle bgstaver. OGSÅ O !!!!!!!

9 meninger om “Det forsvundne O

  1. Hos mig er den ene controltast røget og nogle gange sætter e'et sig fast. Men hei…så tager vi da bare den anden control-tast og hvad skal man egentlig også med et e eller et o for den sags skyld. ûber cool plante i øvrigt! Har aldrig set en clematis i den tilstand. Det kan du da godt være bare lidt stolt af.

  2. @Villhvile….Det forstod jeg :-))@Annemarie, Anne, Margrethe…Hahaha, i er gode er i :-))@Madame…et tastatur er heldigvis ikke så dyrt :-))@Inge…Ja det vil være mest praktisk :-))@Rimkger…Hahaha, du har ret så det må jeg så lade være med

  3. Hahaha – ja, det kender jeg også godt, men jeg anskaffede en ny computer, og nu går det en leg 🙂 Det er træls, når nogle af tasterne ikke fungerer …Klem og en dejlig tirsdag til dig!

  4. Håper du forsto at det var du som var "the wise woman" 🙂 Store ambisjoner om å skrive ferdig mail til deg, men igjen har sønnen vært i Oslo et par dager og kom hjem med kveldstoget. Det betyr bla-bla-bla-bla… som er veldig, veldig koselig! Noen kommer sent og andre våkner tidlig, så det er bare å finne veien til sengen. Imorgen er en ny dag, da gjør jeg et nytt forsøk! (Hater å la snille mennesker vente på telefon eller mail, fordi jeg liksom er så veldig opptatt…) Sv gdt! :)))

Der er lukket for kommentarer.