Nedtælling

Om 168 timer, hvoraf de 78 er arbejdstimer ( hov, det er egentligt ikke så slemt at tænke på når regnskabet sættes op sådan), regner jeg med at lande i det lille hus i skoven.
Lidt ønsketænkning for den kommende uge……:

  • masser af gæster på værtshuset mellem kl 14 og 23 (så går tiden hurtigere)
  • hedebølge må gerne blive væk (hehe, det gør den sikkert også)
  • at de nye arbejdsskjorter ikke er alt for rædselsfulde :-))
7 meninger om “Nedtælling

  1. @Inge…Det er snakken et halvfuldt eller et halvtomt glas…Jeg vil helst i denne uge se det som halvfuldt, så jeg tæller positivt :-))@Vilt og vakkert….Tak jeg er sikker på det hjælper :-))@Guri…Det er skønt at tænke frem til :-))@Berliner….Skjorterne er jeg også spændt på…de er fortsat ikke dukket op :-))@Madame….Jeg vil heller ikke have hedebølge, bare lidt tørvejr om en uges tid :-))@Annemarie…Næsten lissom december da jeg var barn og talte ned til juleaften :-))

  2. Åh hvor lyder det godt – jeg kan godt forstå, du glæder dig! Og for min skyld må hedebølgerne også gerne holde sig langt væk!Varme klem 🙂

  3. Hihi, blev lige nødt til at regne lidt på den – havde det ikke lige parat med timer og dage. Men det er da til at overskue og jeg syns nu heller ikke at dine ønsker er urimelige…men man ved jo aldrig. Er i hvert fald spændt på at høre om de nye arbejdsskjorter 🙂

  4. Heisann!Jeg krysser fingrene for at alle dine ønsker går i oppfyllelse. Se så er det gjort!Ha nopen flotte stunder i huset i skogen, kos deg og slapp av… med ikke altfor mange gjester. Du skal kunne ha hygge av dem, ikke være på jobb der også med oppvarting og denslags ;:OD)

  5. he he… man kan regne på mange måder.. jeg synes det der ser voldsomt ud.. det er sgu mange arbejds timer på en uge.Alle dine ønsker er helt rimelige, så mon ikke de går i opfyldelse.. ;-)Ha' en god eftermiddag og aftenKnus til dig.

Der er lukket for kommentarer.