Makroløsning

Disse her ser sådan ud lidt på afstand og er altså frøstanden fra den nu for længst afdøde klematis på min altan….Billede 044

Jeg tror ikke jeg behøver gentage den succes næste år. I stedet vil jeg hellere finde en havejer at forære en klematis.

Der er 144 timer tilbage……………………

9 meninger om “Makroløsning

  1. @Guri….Skønt at i er blevet så glade for dansk rugbrød :-)) Det er en afblomstret klematis :-))@Margrethe…Jeg bruger et canon ixus 1100 IS og de 144 timer er til jeg lander i et dejligt lille sommerhus i Sverige til en hel uges FRIHED:-))@Inge…DET får du :-))@Rigmor…Hi hi, du har ret :-))@VillHvile…Genialt set, den havde jeg ikke selv lige fanget :-))@Annemarie…Hahaha, men den er jo død :-))@Annette…Ja det er det :-))@Rimkoger… Ja jeg overvejer også helt at droppe blomster næste år :-))

  2. En klematis trenger nok litt mer plass en i en potte ja. i hadde nok blitt hvit i toppen vi og om de skulle stått med for trange sko. ;o))

  3. Hva? Er dette en klematis? Det var en morsom utgave:))144 timer…du har nedtelling de lux:))Jeg har bakt rugbrød…igjen:)) Er så glad i det brødet:)Ha en fin dag Annette, knus til deg:)

Der er lukket for kommentarer.