Scener fra et værtshus — vol.13

Fuld knald på fra vagtens start.
Omgange til hele baren blev bestilt fra alle sider.
Kapsler føg igennem luften og plathederne blev plattere og plattere.
En, for mig, ny gæst luftede sine holdninger til størrelsen på kvinders bryster.
D- , E- eller F-skål må bestemt være det mest passende. Med dertilhørende kavalérgang, naturligvis.
Jeg er klart en skuffelse på den front for den stakkels mand.
(Selv er jeg rimeligt tilfreds med mine bryster, på trods af at adskillige af de mænd der bidrog til diskussionen faktisk har større bryster end jeg. )
En anden mand havde problemer med at indkøbe BH’er til sin kone som sidder på et plejehjem og ønskede råd desangående, så i løbet af nul komma nul fem, skulle jeg (med de usle brystmål) hidkaldes som rådgiver udi indkøb af dette stykke beklædning.3181364016_44aa66265a_m
Det gik der så yderligere et par omgange med, indtil de til sidst vaklede ud af mit værtshus.
Pæn omsætning,,,,,,pænt travlt,,,,,,,pænt anstrengt smil på mig !!!!
Aftenen afsluttedes dog hyggeligt og rart med tirsdagshåndværkerne, flymekanikerne  OG besøg af Hasse og Inge, som kom med nøglen til det forjættede hus i Sverige, som nu kun er 122 timer, heraf  54 er tågesnaks(læs: arbejds)timer, væk!!!!!!!!

9 meninger om “Scener fra et værtshus — vol.13

  1. Jeg ved ikke om du så filmen hos Ellen med mænd og kvinders hjerner og de kasser mænds hjerner er inddelt i? Den passer lige præcis på dine kunder.På den anden side set, når du er kommet hjem og har fået stængerne smidt op på sofabordet, kan du så ikke godt grine af alle båtnakkerne og deres kommentarer.Jeg havde misforstået det med Sveriges turen, jeg troede at du skulle afsted straks efter du skrev om det. Still a few hours to go…… inden du kan nyde freden, roen og friheden ☺

  2. @Berliner….På et tidspunkt fik jeg vist mumlet noget med et timetal til mig selv som ingen jo fattede noget af :-)) Og ja jeg SKAL virke interesseret, for bliver de sure finder de bare et andet sted at frekventere :-))

  3. Hahahahaaa hvor sjovt, du ser nu altså ud til at trives rigtig godt, og kunderne er glade for dig.. OG du kan stadig se det sjove i båtnakkerne, det er da ik' så ringe endda.. :-))

  4. Uha, det lyder godt nok til at have været en lang aften! Man skal nok være god til at lade al den snak ryge ind af de ene øre og så direkte ud af det andet, men samtidig skal man virke interesseret – ellers bliver kunderne vel sure. Det er lidt af en kunst!Men det er da altid dejligt at have sådan en lille countdown kørende i baghovedet 😉

  5. Det er sådan en aften man har hårdt brug for evnen til at være overbærende.Forstår godt du trænger til at komme væk. :o)

Der er lukket for kommentarer.