Vanding

Plænen vandes udenfor ad helt naturlig vej og hvor er det nu lige min regnjakke befinder sig ??  Nåeh jo, ude bag i bilen !!!

Orkidéerne må suge det de kan de næste 10-11 timer……Billede 073

Og imens vil jeg “vande” gæsterne på Kaninen.

7 meninger om “Vanding

  1. Hehe – jeg kan jo kun beundre din tålmodighed for alle kamelerne, du vander med alt andet end vand :-)Jeg ville sandsynligvis være blevet fyret for længst…Jeg foretrækker nok at vande orkideer – selv om det også kan være en kunst 😉

  2. Hei Annette og takk for mail og hyggelige ord. Orkideer er vakre blomster det finnes ingen tvil om det. Ville blitt svært glad om du hadde sett på følgende innlegg og gitt meg din ærlige mening. Både om ideen og innlegget. :-)http://fokaliteter.blogspot.com/2010/08/image-of-sensation.html

  3. Her øsregner det også nu – men jeg håber ikke, dine gæster bliver alt for overrislede :-)Klem og rigtig god arbejdslyst på Kaninen!

Der er lukket for kommentarer.