Elefantitis eller noget…

Njaeh det er jo ikke noget at joke med. Elefantitis, altså !!

Igår gjorde mit højre knæ så djævelsk ondt at jeg fandt på at det nok ville være en god idé med et knæbind, til lissom at holde på det hele.

Det har sådan set også virket på smerten. Til gengæld ligner min højre ankel og fod nu noget jeg ville kunne optræde, men bestemt ikke danse med.Billede 062

Yes !!!!!  Begge ben ER mine.

Nu skal overvejelsen så gå på hvilken gene der er at foretrække ???  Ondt i knæet eller et absurd opsvulmet ben fra knæet og ned. Bum bum bum ??????  Tænke tænke tænke !!!!!

ABC — R

R

Vi er nået til R i Petunia’s ABC-leg i en uge hvor jeg arbejder 7 dage på stribe.

Takket være dagens vejr over min del af Sjælland, kommer mit R kort og godt til at stå for Regn:Billede 059

God læselyst hos andre bloggere med mere tid og  mere kreativitet.

Jeg når sikkert først selv rundt til alle for at læse i løbet af næste uge.