Nedtælling, fortsat…….

2 X 12 + 1 X 10 timers vagter tilbage. Læg hertil nogle timers søvn mellem lørdag og søndag, så  det er til at få øje på at denne udsigt er inden for rækkevidde:Billede 001

Jeg glæder mig

  • til at hælde foder op til småfuglene
  • til de, småfuglene, opdager at spisekammeret er åbent igen og kommer farende fra alle sider
  • til at gå en tur rundt om krebsesøen
  • til at besøge boghandlen i Höör
  • til at læse gode bøger
  • til at gå i skoven
  • til at gå langs Tjörnarpsøen
  • til den rene friske luft
  • til ostekake fra Frödinge
  • til lakridsbåde
  • til Skåne Dyrepark (hvis jeg orker og vejret arter sig)
  • til at sove og vågne når jeg vil
  • til ikke at skulle servicere eet eneste menneske i en hel uge

Og jeg er mere og mere sikker på at jeg lige må lave et pitstop hos Fakta i Hedehusene på søndag efter mælk, juice og lidt brød og så køre mod skoven direkte efter job søndag aften.

Jeg vil SÅ gerne vågne i skoven mandag morgen !!!!!

9 meninger om “Nedtælling, fortsat…….

  1. Åh heldige dig….men jeg under dig det…..det lyder bare så hyggeligt….og skåne dyrepark er også hyggelig at gå rundt i……

  2. Det lyder genkendeligt det meste, undtagen lige lakridsbådene, men i hvert fald punkterne 1, 2, 5, 6, 8 og 12 🙂 Jeg forstår godt, at tiden kun kan gå for langsomt 🙂 Det er meget bedre at ankomme meget sent og få en hel dag, end det er at køre tidligt og miste noget af en dag, så det er en perfekt ide at køre søndag aften/nat.Rigtig god ferie – du må trænge til den.

  3. Nå er det innfor rekkevidde, Annette – og det ser ut som himmelen. La oss håpe at himmelen er akkurat som på ditt bilde, og at vi ender der… Dette klarer du fint!:) Takk for dine bevingede ord, joda det ble både vin og prat, god mat, ostekake og film… til sent!

Der er lukket for kommentarer.