Huset i skoven

Jeg ER ankommet….Jubbiiiii !!!!

Turen tog 1 time 16 minutter og er foregået i det mest fantastiske lyn- tordenvejr hele vejen efter broen.

Nabokonen HAR reageret på den danske bil hun ikke lige kender og vi har vinket lystigt til hinanden via køkkenvinduet her.

Er sikker på at Inge og Hasse finder det betryggende at der holdes lidt øje med stedet af grannerne.

Nu vil jeg sidder her i sofaen, helt helt stille, med et glas rødvin og 2 stearinlys tændt, mens jeg nyder det udendørs lysshow og så vil jeg sove 5 kvarter i timen, inden jeg imorgen åbner for vand og diverse.

Billede 002

8 meninger om “Huset i skoven

  1. @Villhvile…Hehe, nej Elg skal jeg nok i dyreparken for at fotografere….Men kos skal det blive OG afslapning :-))@Annemarie…Her er SÅ dejligt :-))@Inge…Mest minimal trafik, saab'en kørte ikke ret meget mere end den må :-))@Lone…Det skal jeg nok efterleve, lover jeg :-))@Rigmor…Kos skal det blive :-))@Madame…Tusinde tak :-))@Anette…Ja til begge dele. Jeg er heldig er jeg :-))

  2. Det var godt at du nåede frem som du havde planlagt…..håber du får sovet godt….der ser rigtigt fint og hyggeligt ud……god ferie til dig…….

  3. Juuuhuuu! Velkommen dit! Tenkte at det var en lang reise mellom Danmark og Sverige, men det trenger det jo ikke å være. Synes å huske du sa "hytte i skogen" – ser mer ut som et særdeles vakkert pensjonat! Sov, kos deg – gleder meg til bilder av omgivelsene! Og av elgen! Natta!

Der er lukket for kommentarer.