Aftenhygge

Menu:  Ostebagt blomkål med en salat af kogt hvede, kikærter, kidneybønner og majs vendt i lidt pesto, hvidløg, saften af en halv lime og olie:Billede 049

Herefter lys i vinduerne og filmen The hours som underholdning, og nu er det sengetid.Billede 050

Hvilepuls

Det er SÅ mærkeligt. Jeg som aldrig spiser noget som helst før efter klokken 13 derhjemme, vågner her i huset skruphamrende sulten.

Huhej vilde dyr!!!  Vandet tilsluttes, kaffevand sættes over, æg skal koges og brød skal lunes og heldigvis kan jeg kvæle den værste sult med et glas koldt kakaomælk.

Men så er der også morgenmad, og hold nu fast Inge; jeg har endda købt grapefrugter !!!!!Billede 003

En tur ned efter mere kaffe, mere O’Boy, lidt pålæg, ingredienser til aftensmad, kardemommeboller var alt det blev til idag, Eftermiddagskaffe på terassen på blev kort for det rusker en del og regn er på vej.Billede 004

Imens jeg fortsat venter på fuglenes ankomst vil jeg gå en tur rundt om krebsesøen og så er energien vist også brugt for idag……dag 1 Karlarp aug 2010