Regn

Her regner det i stride strømmeBillede 059

Men fuglene er ophøjet ligeglade.

De har nemlig idag opdaget de fyldte fodertingesterBillede 055

Og jeg ?? Jeg hopper i noget tøj og kører ned og hilser på boghandleren.

6 meninger om “Regn

  1. Ville sagt et stort ubetinget JA til alt dette; inkludert din kveldshygge (The Hours er på min 10 på topp liste – alle de andre plassene er opptatt av Bergman :)Fortsett, fortsett (å kose deg).

  2. Hold da op hvor er der dømt råhygge i den svenske idyl. Der ser pragtfuldt ud hos dig, også selv om der regner. Det er sjovt, at dit spisemønster pludselig ændrer sig når du sidder der lige midt i idyllen og ikke skal tænke på "Scener fra et værtshus" m.m., det må være et godt tegn.Nyd det helt deroppe i idyllen.

  3. Enten er de ligeglade eller også er de meget meget sultne! Eller også er regnen måske med til at rense fjerene for små insekter, som bider i fuglene? Somme tider bruger de jo et fuglebad for at få renset kroppen, de små væsener 🙂

  4. Jeg er sikker på, du hygger dig, selv om det øsregner – her styrtregner det også. Dejlig at se, du tænker på fuglene, og nu vil jeg gå ud og tanke op hos mine 🙂

Der er lukket for kommentarer.